Zomers Zelfportret: Dave

Door Dave Nowacki op 7 augustus 2020

?Zomerse Zelfportretten?

Zo halverwege de zomer, laten we de dagelijkse politiek even aan ons voorbijgaan en mijmeren we over hoe het kan zijn. Want die stip aan de horizon is zo lekker warm en straalt zo lekker. ?
Tijd om onze fractie nog beter te leren kennen en te ontdekken wat hun guilty pleasures zijn…

Hupsakee, Dave! Vertel eens…

Hoe gaat het met je nu?
– Goed, vanaf eind maart thuis aan het werken, dat hakt er wel in. Gelukkig doet de vakantie, in het zuiden van Frankrijk goed. Andere omgeving.

Wat zou je aan jezelf willen veranderen als dat zou kunnen?
– Eigenlijk niks. Veranderen of aanpassen van jezelf is om anderen tevreden te stellen. Wees blij met jezelf of hoe je bent!

Is er een boek of film die een gigantische impact op je gemaakt heeft?
– Film: A clockwork orange. Surrealistisch maar kijk ik nog wel 1 keer per jaar. Boek: De Renner van Tim Krabbe. Perfect omschreven en een boek waar je in wilt blijven lezen.

Heb je ‘guilty pleasures’? Welke?
– Qua muziek zeker. Julio Iglesias. Zomer, Julio op de achtergrond of hard aan en (fonetisch) meebleren! ?

Als je alleen maar 1 gerecht kon hebben voor de rest van je leven, welke zou dat zijn?
– Chinees… Zeker weten!

Doe je gekke dansjes als niemand kijkt?
– Ook als mensen kijken hoor! Waarom zou ik me schamen? ? ?

#pakdiezonenstraal #toedeloelijst #levenismooialsdezonschijnt #laatjeverzomeren #zomerinjebol #niksenmag #fonetischgulioenzijnregenjas #toeallzegirlsilovedbefoooooore
#diedeef #beermakeshimhoppy #enchinees

Dave Nowacki

Dave Nowacki werkt hard en is altijd in voor een lolletje. Maar ook zeker iemand die van Brunssum een plek wil maken waar jong en oud kunnen en willen samenleven, -wonen en recreeren. Zijn doel voor Brunssum: Dave gaat voor een zorgzame gemeenschap met aandacht voor iedereen. Goede zorg voor onze senioren en voldoende voorzieningen