5 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar!

Wat gaat 2014 ons brengen? We weten het niet. Het wordt voor ons in ieder geval een spannend jaar met de verkiezingen voor de deur. De PvdA is er in ieder geval klaar voor. Deze maand zullen we ons verkiezingsprogramma en onze kandidatenlijst volledig presenteren.

En hoewel het landelijk niet echt lekker lijkt te gaan met ons ‘clubje’, gaat het lokaal ontzettend goed. De PvdA heeft ongeveer 35 kandidaten op de lijst staan. In de 100 jaar dat wij als sociaaldemocraten actief zijn in Brunssum hebben we nog nooit zo’n sterke lijst kunnen presenteren.

Nieuwe kandidaten

Haico Offermans en Petra Bolster zijn twee nieuwe kandidaten boven aan de lijst. Haico, onze nummer 3, heeft de afgelopen vier jaar commissiewerk gedaan. Op de achtergrond heeft hij zich dus warm gedraaid voor het raadswerk. Petra (onze nummer 5 op de lijst) is als vakbondsbestuurder voor de FNV al door de wol geverfd. Ze zal een stevig links geluid laten horen.

De lijst is evenwichtig samengesteld met kandidaten uit elke wijk, mensen die actief zijn in het Brunssumse verenigingsleven of als lokale ondernemer. Kortom 35 gewone Brunssumers die zich voor u willen inzetten.

Wij gaan ervoor. In maart is het aan U! Een gelukkig en gezond 2014.

PvdA Brunssum