Speeltuin Schutterspark vragen & antwoorden

Door Haico Offermans op 16 juli 2018

Weet je nog dat wij op de informatiebijeenkomst van speeltuin Schutterspark waren? Naar aanleiding daarvan stelden wij aanvullende vragen aan het college van B & W naar aanleiding van die informatiebijeenkomst van 17 april jl..
Recent ontvingen wij de antwoorden. Deze wilden we jullie niet onthouden.

We stelden onder meer de vraag:
PvdA Brunssum is van mening dat de entreeprijs van de speeltuin Schutterspark gelijk moet zijn aan die van de andere (gemeentelijke) speeltuinen. Kunt u inmiddels aangeven wat de hoogte van de entreeprijs gaat worden?

“De hoogte van de entreeprijs zal altijd op een sociaal aanvaardbaar niveau dienen te zijn. Dit is bepaald in het huurcontract met de exploitant. De huurder geeft aan dat de toekomstige entreeprijs vergelijkbaar zal blijven met de andere speeltuinen.”

Ook stelden wij de volgende vraag:
Verwacht u dat het in de toekomst mogelijk wordt om (combi)abonnementen aan te bieden voor alle attracties in het gehele Schutterspark?

“Dit is aan de diverse exploitanten om hier een uitspraak over te doen. Ze hebben al aangegeven hier welwillend tegenover te staan.”

Een volledig overzicht van vragen en antwoorden vind je HIER

Zoals je misschien al in de krant hebt gelezen, is de speeltuin na de zomer echt af. Al kun je nu ook al genieten van de nieuwe toestellen die inmiddels geplaatst zijn.
De volgende stap zal zijn dat er samen met álle ondernemers een visie en plan zal worden neergelegd om tot een nog mooier Schutterspark te komen.
Wij houden dit in de gaten en mocht je zelf nog een vraag hebben hierover? Neem dan contact met ons op.

Laat uw informatie achter