Groen in Brunssum-Oost

3 februari 2018

We willen allemaal het liefst in een mooie groene omgeving wonen. Dat levert veel voordelen op, terwijl we er soms hinder van ervaren. PvdA Brunssum krijgt al geruime tijd opmerkingen uit de buurt Schuttersveld over het onderhoud van de achterpaden en de overlast die een aantal grote bomen veroorzaken, doordat zij niet op geschikte plekken staan. Kapotte bestrating, verstopte dakgoten alsook bladoverlast riool, zijn voorbeelden van de overlast die kan worden veroorzaakt. Dat zou uiteindelijk vrij eenvoudig kunnen worden opgelost.

Daarom gingen wij uw buurt in om te horen wat u er van vindt. Aangezien u niet thuis was ten tijde van onze rondgang, willen wij u onderstaande vragen stellen. Wilt u ze beantwoorden, zodat we dingen kunnen doorspelen naar de betreffende afdeling?

Wist u trouwens dat een gemiddelde boom in een jaar tijd ongeveer 20 kilo CO2 kan compenseren? Wij mensen kunnen dus niet zonder groen in onze omgeving.