Ons kersverse raadslid Merle stelt zich voor

Door Merle van Leusden-Brüning op 2 mei 2018

In Hallo Brunssum wat deze week op de mat valt, wordt er maandelijks een raadslid voorgesteld. Ons kersverse raadslid Merle van Leusden-Brüning had de primeur. En wat ons betreft, hadden ze geen betere primeur kunnen kiezen. Want spreek je van een nieuw, fris geluid? Dan kom je al snel bij Merle terecht.

Merle van Leusden-Brüning

Geboren en getogen in Brunssum, oprecht trots op Brunssum en draagt dat met verve uit. Kansen pakken om van Brunssum een schitterende gemeente te maken voor jonge gezinnen, door de situaties te creëren dat deze gezinnen hier scholen, werk en ontspanning kunnen vinden. Vernieuwing is daarbij het sleutelwoord.

“Als dat jong en naïef klinkt, so be it!”

Brunssum kan wel wat naïviteit gebruiken. Nieuwe gezichten die na willen denken over de toekomst van Brunssum, in plaats van het verleden. Ervaring is goed, maar uiteindelijk moet het in de gemeenteraad gaan over de inhoud en niet over de personen in de raad.

Voor het volledige artikel, klik op onderstaande linkjes

Hallo_Brunssum_18_18_2018

Hallo_Brunssum_18_19_2018

Merle van Leusden-Brüning