Historische wandeling is geslaagd!

25 augustus 2018

Na weken voorbereiding vond afgelopen week de eerste historische wandeling onder leiding van onze eigen Servie Broers plaats.

De wandeling was volgeboekt met 25 enthousiaste wandelaars, die genoten van een ca. 3 uur durende wandeltocht om het centrum van Brunssum. Regelmatig werd er ergens gestopt om de verhalen van het oude Brunssum te vertellen, geflankeerd door foto’s uit het archief. De geschiedenis is rijk en er zijn nog veel overblijfselen, als je goed om je heen kijkt.

Halverwege de wandeling was er een pauzepunt, waar de wandelaars vragen konden stellen en om de inwendige mens te voeden.

Ons doel van de wandeling was om mensen te laten zien hoe mooi Brunssum is en dat we met veel positiviteit werken om het net nog een beetje mooier te maken.

De reacties waren enthousiast en dat sterkt ons bij onze missie dat we samen bouwen aan een mooie toekomst.

Een speciaal woord van dank aan Foto’s Brunssum, die de wandeling vastlegde in film en foto’s.

Wil je op de hoogte worden gehouden als hier een vervolg op komt? Laat het dan via onderstaand formulier weten, dan houden wij je op de hoogte!

Laat uw informatie achter