Brief naar Provinciale Staten inzake vliegenoverlast

Door Haico Offermans op 12 oktober 2018

Naar aanleiding van de voortdurende vliegenoverlast in Brunssum-Oost, heeft onze fractievoorzitter Haico Offermans vanmiddag een brandbrief gestuurd naar de Provinciale Staten, de Tweede Kamerfractie van PvdA én RD4 om te zorgen dat er actief wordt gekeken om een oplossing te vinden voor deze overlast.

Ondernemers en burgers blijven last houden van de vliegenplaag, terwijl de gemeente aangeeft dat er amper klachten zijn binnengekomen. Uit gesprekken met burgers en ondernemers blijkt dat de overlast nog steeds aanwezig is.

Daarom heeft de PvdA Brunssum besloten om deze brief te versturen. Heeft u ook klachten of ervaart u ook nog steeds overlast? Neem dan even contact met ons op via onderstaand formulier.

Brief: Overlast vliegen Brunssum

Laat uw informatie achter

Waar ben je naar op zoek?